måndag 14 februari 2011

Sportlov!!

Nu var det riktigt skönt med lite lov, hur mycket jag än älskar mitt jobb så behövs det lite ledighet ibland...Det känns att man jobbar (minst) 45 timmar/vecka och då är det gött med loven som blir.

Första dagen på ledigheten har jag använt till lite städning (behövdes kan man säga...) och inte helt oväntat - pyssel! Det är så himla skönt nu när min pysselvrå är här uppe så jag kan sätta mig när jag vill och pyssla. Det kunde jag väl när jag hade pysselrummet i källaren, men jag trivs inte med att sitta själv + att det är såååå kallt där nere nu så då skulle det inte använts alls. Lite trångt är det ju så här, men det står jag ut med :)

Lördagen ägnades oxå åt pyssel, Arne var på Rally hela dagen så då får man passa på ;) Fyra kort blev gjorda (eller var det fem??) Testade på hur det var att göra "grids" på korten, blev väl inte sådär jättelyckade precis, men allt måste ju inte bli bra heller =) Kommer lägga upp lite bilder på korten här, men har inte fotat ännu.

Söndagen tillbringades mestadels i Borås...ovanligt det oxå. Felicias telefon var färdig (igen!!), de hade bytt allt utom bakstycket och batteriet...så nu hoppas vi att den håller!! Vi åkte vägen över Alingsås när vi åkte hem och handlade på Maxi, så gott att få handlat allt på en gång. När vi kom hem fick vi lite besök av svärmor och svärfar.

Jaha, där har ni min helg och måndag. Spännande va?! Men jag trivs med det och det är väl huvudsaken ;)

Kräm på er!

Inga kommentarer: