onsdag 16 februari 2011

Kaffe i sängen

Ja, finns det något bättre än att äta frukost och sedan krypa ner i sängen igen med en stor balja kaffe...inte mycket som kan slå det iallafall =) Risken är bara stor att man blir kvar lite för länge i sängen, men det får man väl ta om man är ledig.

Idag är jag billös (alltså utan bil) eftersom Kim håller på med sitt projektarbete. Ska bli spännande att få titta på deras arbete när det blir färdigt. Tror inte jag får avslöja vad det är, men återkommer väl längre fram. Tillbaka till billösheten...det blir alltså att vara på hemmaplan idag. Funderar på om jag ska börja fixa lite måldokument eller LPP, som det så fint heter, till mina svenskgrupper. Vi ska börja på nya områden efter lovet och det vore skönt att ha de färdiga tills dess. Eleverna har fått vara med och bestämma hur vi ska jobba så därför måste jag ju "sy" ihop något att gå efter.

Kräm kräm!

Inga kommentarer: