söndag 20 februari 2011

Sista kvällen...

på ledigheten. Lite skönt att börja jobba igen, får aldrig gjort något vettigt när jag är hemma. Torsdagen var helt bedrövligt tråkig, gjorde absolut ingenting!! Fredagen kom mamma och Jussi hit och då kunde jag åka med dem till Alingsås så då fick man ju sett lite folk iaf. Lite småpysslande har det blivit under veckan, visar några saker här.



Jag har faktiskt påbörjat att ordna min stämplar. Jag köpte mig ju en lamineringsmaskin när vi var i Ullared och lamineringsfickor i Borås, så nu har jag laminerat tomma vita blad där jag sedan fäster stämplarna. Jag försöker också sortera stämplarna så jag har t.ex. djur på ett blad, bilar på ett blad osv. Idag kom jag oxå på att min framsida på kalendern har sett för j-lig ut en längre tid, så då fick jag gjort en ny. Sätter in en bild här på den.

Stämplarna på de här sakerna kommer från Stämpelkällan och Vilda Stamps, stooooora favoriter hos mig

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!

Kräm

Inga kommentarer: