torsdag 10 februari 2011

Körkort!

Kim fick sitt efterlängtade körkort idag, HURRA för honom! Han har haft lite tufft med teorin, men med lite samarbete med mamsen och papsen så gick det vägen till slut :) Enda nackdelen är väl att man blir av med bilen lite oftare nu då...men det kan jag leva med. Ett litet kort med peng i från oss och mormor/Jussi fick det bli till Kim (så nu har han råd att tanka bilen oxå... ;) ) Första turen blir till Mac Donalds i Vårgårda med kompisarna redan i kväll, måste ju fira ordentligt :D

Text och bil från Vilda Stamps


Nu är det bara i morgon kvar, sen är det sköna sportlovet här. Ska bli riktigt skönt faktiskt! Har tänkt att ta det riktigt lugnt med mycket pyssel, lite städning/röj och allmänt slapp. Säkerligen kommer jag börja titta igenom del C på NP (även om jag inte borde, jag vet!!!)

Ha en skön torsdagkväll, själv ska jag äta lite schnitzel och pommes.

Kräm

Inga kommentarer: