måndag 7 februari 2011

Problem med instruktioner...

...har nog jag! Har ett projekt som skulle göras till Stämpelkällans inspirationsblogg och har läst en sak när det står en helt annan, dvs tolkat det hela till vad jag vill/tycker att det ska stå *generad*
Får se vad de säger om det, annars har jag kvällen på mig i morgon att fixa till något.

I övrigt har det varit en bra dag (vilket de flesta av mina dagar är =) ). Lite stressigt när jag kom på att det var Enhetsråd kl. 16 och jag skulle på kalas kl. 16... men det löste sig det med. Fick helt enkelt komma lite senare till älskade systerson ALEX kalas. Tänk...för 14 år sedan var jag med på hans förlossning, kändes lite konstigt att vara den som stod bredvid och "coachade" när jag själv hade fött tre egna barn. Men vilken känsla det var!! Att få vara den som klippte navelsträngen på detta lilla knyte <3

Ikväll är det slappande som gäller. Arne är på kurs i Göteborg och barnen håller på med sitt, så en stund i soffan får det nog bli.

Kräm på er!

Inga kommentarer: