lördag 6 november 2010

Här händer inte mycket...

Jag som verkligen tänkte att jag skulle börja bli mer aktiv på min blogg... Eller MER aktiv är ju inte svårt egentligen. Får väl lägga in lite kort jag gjort iaf så jag kommer igång med något :)


Kan ju bara kort berätta att jag varit ledig sedan i onsdags, höstlov, och det har blivit mycket kortmakeri och tid med "barnen". De är väl inte jätteförtjusta i att tillbringa onödig tid med mamma, men om man lockar med lite shopping får man med två av dem åtminstone. Hampus får man sällan med på något som inte har med spel eller fotboll att göra...



Nu får ni hålla tillgodo med lite kort här nedanför. Är ju stolt DT (designteam) och inspiratör hos Stämpelkällan ifall någon missat det. Är verkligen ingen fotograf som ni märker (har inte ens tagit med den riktiga kameran) men ni kanske kan se ändå. Det blir en hel del julkort nu men försöker sticka emellan med ett o annat vanligt kort :)



















Inga kommentarer: